Hej ännu en gång...

Det var kanske inte igår, men här är jag. Jag har efter många om och men tagit mig tillbaka till bloggen, livet har varit alldeles för stressigt för att detta skulle hinnas med. Till exempel idag, vi fick tuggpinnar utav Matte och eftersom dessa pinnar klassas som godis så ska jag ha alla. Råttan och Lurven är ju inte de skarpaste precis, så det var bara att ligga på pass och spana, när någon lämnade sin pinne så knyckte jag den och grävde ner den. Självklart kom jag undan.

 

Senare när min egna pinne var uppäten blev jag lite sugen och sprang iväg och grävde upp lite gotta, det upptäckte Råttan och blev förbannad och började skälla ut mig. Då var uppdraget slutfört. Godis till mig, en ilsken Råtta och en Lurv som ännu inte har fattat att jag snott hans godis. Livet leker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0