Ett litet break bara...

Nu har jag varit borta länge, jag tänker inte skylla på någonting, jag tänker bara fortsätta som om ingenting hänt, så går det till i min värld.
 
Idag har jag för ovanligheternasskull faktiskt ansträngt mig, jag har sprungit runt runt och lekt hela dagen, när det äntligen är fint väder ute så passar man på, självklart ligger man och solar också, man kan ju inte anstränga sig för mycket.
 
Vad jag egentligen vill ha sagt med det här inlägget är en bra fråga, det är väl för att meddela att jag fortfarande lever och att jag fortfarande är kapabel till att blogga. Sen ska jag självklart dela ut dagens "Tass i arslet", så här mycket uppskattas uppdateringarna blogg.se:


Kommentarer
Postat av: Alva :)

Var gärna med på min frågesund :D

2012-07-20 @ 17:10:46
URL: http://hettemark.blogg.se/
Postat av: Alva :)

var gärna med i min frågestun om du vill :)

2012-07-20 @ 17:12:18
URL: http://hettemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0