Det är verkligen det jag gör bäst...

Idag åkte matte och husse till Uppsala, stackars jävlar. Sitta i en sån där äcklig bil i flera timmer, jag lider nästan med er. Det finns självklart för- och nackdelar med detta, nackdelarna är att lillmatte är segare på att ge mig mat, det kan bli några minuter senare än vanligt, det funkar inte. Men, det är fördelarna jag ska prata om idag.
 
1. Lillmatte gillar att sova, det betyder att jag får väcka henne, för när jag anser att det är dags att gå ut, runt halv 7, så får hon helt enkelt masa sig upp ur sängen, gå ner för trappan och släppa ut mig. När hon sedan tänker "Jag kan gå och sova igen." så hoppar jag på handtaget och vill in igen, precis när hon har lagt sig.
 
2. Lillmatte är också väldigt glömsk, det spelar ingen roll vad det handlar om, hon glömmer bort det bara man distraherar henne lite grann. Så när hon ska ha sitt morgonkaffe gäller det bara att springa runt lite granna, vilja gå ut, vilja leka, vilja busa, allt man kan komma på. Hon kommer då glömma bort vart hon har sin kaffekopp.
 
3. Man kör också på dem klassiska grejerna, ser till att vara jobbig, springa ut och in, störa henne när hon sitter vid datorn, slicka henne i ansiktet när hon ska sova. Så länge man är en jobbig jävel så har man lyckats.
 
Jag tänker nu gå och planera lite jävelskap tillsammans med Råttan, det här ska bli en väldigt rolig helg. Skadeglädje är den ända sanna glädjen.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad söt hund!!

2012-07-21 @ 02:44:27
URL: http://yourdiana.blogg.se
Postat av: tanya (:

Gud vad söt!

2012-07-27 @ 00:59:05
URL: http://taanyas.blogg.se
Postat av: Evelina

Shiiiiitt va söt :O vilken ras är det? :D :)

2012-08-05 @ 16:07:30
URL: http://linqan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0