Han är inte ett problembarn...

Jag kallar Råttan ofta för ett litet problembarn. Han har ingen koll, han är galen, han bara kutar framåt, han tänker aldrig efter (ha ha, tänker...), han vet inte ens hur man ska ha öronen liggandes! Jag vill inte vara den som är den, men detta är väl ändå ett grundkrav för att få gå vidare ifrån valpstadiet till unghund? Ärligt talat, du är snart 2 år, dags att växa upp!

 

 

Men samtidigt som jag bittert sitter och filosoferar över detta så är det väl bara att inse att detta tåg redan har gått. Normalt så är hoppet det sista som lämnar en, men jag får ta och kväva den myten, du är förlorad!

Och det här med att han inte är ett problembarn längre kanske ni funderar över. Inte jag. Jag har varit tvungen att sluta säga det. Han är nämligen inte ett problembarn, han är en problembäbis.



Han dricker ur en nappflaska. En nappflaska! Lyssna noga nu, en hund dricker ur en skål, och då dricker man vatten, inte saft! Åhhh, hur ska det gå? Först Råttan, sen Baloo, sen Råttan igen! Vad ska hända härnäst?

Vart är världen påväg?


Kommentarer
Postat av: Moa

Men så söta :') Och jag kan lugnt tala om för dig att jag vet hur det är att ha annorlunda/knäppa husdjur hihi!

2012-04-18 @ 21:58:07
URL: http://djurparadiset.blogg.se/
Postat av: Moa

Svar: Haha eller hur, funderar på att försöka filma in min katt vid rätt tillfälle och lägga ut videon på bloggen så alla kan se hur knäpp och "dum" hon brukar vara ^^ Hon är så söt så, går runt och jamar och vill gooosa!

2012-04-18 @ 23:23:03
URL: http://djurparadiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0