PARTY!!!

Oj oj oj! Igår var de kolbulleparty!

 

 

De var kul, med massa godis och folk som brydde sig om mig. Men en sen kväll brukar alltid bli en jobbig morgon, så här pigg var man dagen efter.

 

 

 

Hur som helst så vaknade man ju till liv efter en snabb powernapp, och då var det dags att jaga. Det gick ju finfint från början. Jag hittade en älg med två småälgar, så dom sprang jag efter. Men så lyckades jag ju jaga in dom rätt i gapet på Nelson! Dumma Nelson, han tog över så jag blev utan älg den här gången också! Fnys!

 

Men, jag gav inte upp, utan fortsatte att jaga och lyckades hitta ännu en älg. Jag flög efter den i några 100 meter då den bestämde sig för att simma över en tjärn... och våga inte ens fundera på att jag skulle simma efter! Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0