Mattes sofistikerade smak...

Jaa, det är dåligt med inlägg, eller ja, det kommer ju såklart inlägg. Men dom är ju ganska tråkiga, de håller jag med om. Det händer liksom inte så mycket på dagarna. Men idag har jag mest brottats med Råttan, men jag fick faktiskt brottas med Den Där Fega också! Va fan hände där liksom?! Jag trodde inte du skulle våga sånt.

Jag tänkte också piffa till våran tråkiga gräsmatta lite grann, genom att gräva ett stort hål. Matte har tydligen inte den sortens smak, så jag fick en utskällning. Jaa, tack så mycket för de då! Här försöker man testa någonting nytt och så får man en avhyvling för de, fnys! Det ska jag allt komma ihåg tills nästa gång du byter gardiner, då ska jag skälla på dig jag också, för vi behöver ju ingen förändring! Nej fy fasen... eller de kanske är så enkelt som att allting ska vara på ditt sätt, inte på Alfas sätt. Vi får väl se i längden vem som har bäst smak.

Men men, nu ska jag sluta gnälla på mattes sofistikerade smak och återgå till det bloggen faktiskt handlar om, mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0