Förstår ni hur synd det är om mig???

Nu så. Imorgon drar husse och jag iväg till jämtland för att jaga. Men nu har jag ju börjat att fundera, och... om vi ska upp till jämtland så måste vi åka bil... fyy! Det vill jag inte! Glöm det husse! Du får jaga utan mig!

 

Alltså. Bil? Till jämtland? Det är ju sjukt långt, säkert fyra timmar!!! Du bör i så fall ha bäddat en ordentlig prinsessbädd åt mig och köpt massor av godis, och våga inte ens tänka tanken på att lämna mitt ben hemma! I helvete att jag skulle unna någon av dom där andra hårbollarna att tugga på mitt ben!

 

Åhh, hur ska det gå?? Att man varit så blind? Allt jag har sätt framför mig är att få springa i skogen, nosa på godsaker och skälla på älgar... och nu har de kommit fram att vi ska åka bil! Usch och blä för bilar!

 

Förstår ni hur synd de är om mig???

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0