De skadar ju inte att försöka....

Under hela dagen har jag varit orolig. Jag har inte släppt gårdagen, då husse pysslade med sina jaktstövlar. Det känns inte riktigt okej. Jag vet ju att han inte jagar här hemma, så det betyder att vi kommer åka bil. När han kom hem (tidigare än vanligt!) så bytte han genast om till sina jaktkläder, och började packa ner mat, kläder och lite smått och gott. Jag funderade skarpt på att sticka iväg, gömma mig, gräva ner mig någonstans, vad som helst bara för att slippa den där hemska bilen.




Jag såg min chans när folket höll på att packa i köket. Jag sprang iväg och gömde mig under trappen, och höll tassar och svansar för att dom inte skulle hitta mig.



Men, de var tydligen ett skitgömställe. Dumma husse, tvinga mig att åka bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0