BitchAlfa ogillar myglare...

Nu har man varit hos doktorn, som först och främst konstaterade det vi alla redan visste, att jag var otroligt vacker och otroligt lugn. Det är klart jag är, jag är en gråhund, jag är Alfa, Lyngsterns lataste hund! Sedan tittade doktorn så klart på min onda tass och kunde inte se eller känna någonting konstigt, men hon sa att jag var den tredje jakthunden som hade kommit in för haltande. Okej, de var ju inge bra, betyder de att vi är klena? Eller betyder de att vi bara jagar klantigt?

Hur som helst, jag och matte åkte hem och ända sen dess så håller hon på att mata mig med massa godis hela tiden. Vad kom du och doktorn överens om egentligen? Måste jag gödas lite? Eller är detta bara ett sätt att lura i mig konstiga piller? Det är ju trots allt svårt att svälja godiset ibland!

Och alla här i huset säger hela tiden åt mig att ta det lugn, eftersom jag haltar. Glöm de! BitchAlfa ogillar myglare som gömmer läskiga piller i hennes godis!



Att lata sig går alltid bra, förutom när husse och matte säger åt mig att ta de lugnt, då ska jag busa med Råttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0