Lurven in action!

Jag bloggar ju så klart om mig själv. Men jag har ju märkt att Den Där Fega har fått två inlägg, och Råttan gnäller jag på mest hela tiden. Så nu har jag bestämt mig för att Lurven ska få visa upp sig lite grann.

Han är ju lite knasig den där vovven, och jag börjar fundera på om jag verkligen ska kalla honom lurven då han nu är nyklippt. Matte tyckte att han var alldeles för långhårig nu, men de tyckte inte han, så han sprang och försökte ignorera henne. Men se där gick de inte!

Så nu är han slät. Jag har kommit på att han har en väldigt lustig svans, som en råttsvans. Så nu ska ni få se Lurven in action!


















Kommentarer
Postat av: linnea

Söt vovve :)

2011-10-13 @ 17:21:44
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0