Lillmatte och Den Blonda Saken...

Idag var det lugnt, i alla fall på förmiddagen. När klockan närmade sig 3 så dök lillmatte och Den Blonda Saken upp. Jag trodde så klart att de skulle bli som vanligt, virr, kaffe och lata sig. Det är ju deras vardag så de är ju inget konstigt. Men nej! Där hade Alfa fel! Det där med att lata sig hade jag rätt i, för dom satte sig i soffan de första dom gjorde, så jag brydde mig inte mycket mer i det. Men inte många minuter senare så kom dom på att dom skulle ut och gå, och dom tog med sig mig och dom andra vovvarna.

En prommis satt ju inte helt fel. Men dessa två damer har ju inte koll på vad man gör när man är ute! När vi hade gått en bit så kände jag lukten utav en stor och fet älg. Jag trodde så klart att dom skulle släppa mig så jag fick jaga, gjorde dom det då? Nej! Dom bara sa åt mig att komma med, och så gick vi vidare. Hur kan ni göra så?? En älg kan ju inte få gå runt i skogen och tro att den är nånting!

Men, jag fick stå ut med att bara gå, trista ni är!



Om bilden:
- Ingen kommentar!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack vad gullig du är! Din hund är också jättefin, vad är det för ras?

2011-11-01 @ 08:57:38
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hur mår du? :-)

2011-11-02 @ 12:49:19
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: amanda

åh vilken fager bild du hittade på oss :p Alltid lika seriösa :D

2011-11-03 @ 09:17:00
URL: http://amndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0