Jag förklarar nu krig med huset...

Nu är Alfa riktigt gammeldags förbannad!



Det är tjafs hela tiden fram och tillbaka. Var lugn Alfa! Sluta busa Alfa! Gå och lägg dig Alfa!

Nu räcker de! Jag tänker inte hålla mig lugn. Ni smyger med att proppa i mig massa läskiga piller, och tror att jag inte ska fatta det. Men icke, jag vet om allting, och bara för att ni är dumma och smyger med det så förklarar jag här med krig!

Efter en lång promenad på morgonen mellan låt säga nio och ett, så började matte också att bråka tillbaka, nu får jag inte gå ut själv! Uscha på dig! Alfa måste få springa på sina uppdrag! Nä, nu är jag sur och kommer nog bara ligga och sura under trappen. Möjligen skälla lite på Råttan, men det är ju ett måste om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0