Idag är Alfa...

... inte lika sur som igår. Men har ännu inte riktigt förlåtit husse. Men jag har funderat lite grann och kommit fram till att om Råttan inte hade spytt upp halva klöven så hade inte matte blivit sur, och då hade inte husse slängt klöven. Så jag får helt enkelt vara sur på Råttan då de är hans fel. Lilla söta Råttan, när jag markerar åt dig att inte röra mina grejer, så betyder de, gi faan, annars går de så här!

Men, istället för att vara sur så har jag bestämt mig för att vara söt och vacker (alltså, bara vara) för då kan man få godis. Sympatigodis, anledningen till att gud satte oss hundar här på jorden.

Hur man ser ut för att få sympatigodis?





Och vips, så får man godis.



Människor, så lätt manipulerade. Var bara lite söt så har man dom i en liten ask. Mums!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Åh vilken sötnos :)

2011-10-05 @ 12:03:34
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Adine

Fina bilder! :)

2011-10-08 @ 19:13:12
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0