I händerna på lillmatte...

Nu när Alfa är i jämtland och jagar, så är det jag som får sköta denna blogg. Inte Lurven, inte Den Där Fega, utan lillmatte! Jihaa! Äntligen så får jag visa mig lite granna i tha spotlight! Och dagen kan inte beskrivas som mer än perfekt! Idag så vann nämligen Linköping över Brynäs med 3-2! HA! Känn på den era gävlefjantar! White Lions var ju som en stor skogstraktor som bara körde över er!

Det var så klart höjdpunkten på dagen, Pär Arlbrandt gjorde två mål, och Magnus Johansson ett mål! Vilka som gjorde Brynäs mål har jag självklart ingen koll på, vem fan bryr sig liksom?!

Vad mer som hänt under dagen? Joo, när jag satte mig ner i soffan för att äta middag (fantastisk skaldjurspasta!) så slog jag på tv:n, och vad var på om inte en pinsam och jobbig fjortisfilm?! På svenska också!! Fy för fy fan, men jag var tjurig idag och bestämde mig för att titta, och så mycket som skinnet kröp på mig har jag aldrig varit med om tidigare! Fjortisfilmer är absolut inget för mig, dom får mamma stå för att titta på! Vi avlutar med en episk bild på mig själv!



Och eftersom detta är Alfas blogg så var de svårt att få publicera detta utan hennes kommentar.
- Gilla att katten moonar dig!

Äsch! Dumma Alfa som ska förstöra, det var för övrigt hennes val av bild, man kan ju gissa varför det blev just denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0