Historian om älgklöven, del 2...

FY och fy för husse!

Jag har nu spenderat de senaste dagarna med att gräva fram information. Och lillmatte, min högra tass, har givetvis varit till stor nytta. Det har ju kommit fram nu, och detta är väldigt upprörande så jag vill passa på att varna känsliga läsare, att husse har slängt min älgklöv i soptunnan! AHH! Dumma dumma husse! Hur kunde du?!



Hur kan du vara så grym mot mig?! Det där var min bästa vän! Usch och fy på dig! Nu ska Alfa sura ner sig i ett hörn och aldrig mer lämna mina vänner åt sina öden. Jag vet ju nu vad du gör med dom!

Så bara för att detta kommit fram, och jag har varit lite sne och tvär idag, så tog jag ut detta på alla i min omgivning. Först så dissade jag matte och stack när hon tyckte att jag skulle komma in. Glöm det! Sen tog jag av Råttan grisleksaken och la den på ett lämpligt ställe där han inte kunde komma åt den utan att springa en väldig omväg. Och nu så ska jag bitcha till mig ännu mer, ni kanske får något smaskigt inlägg imorgon om hur bitchig jag faktiskt kan bli när jag är sur.

Kommentarer
Postat av: Thea Isabell ~ Legg meg til som venn

Stakkars ulv <33

2011-10-04 @ 11:37:34
URL: http://takiis.blogg.no
Postat av: Maria

Vilken sötnos, chokladbruna hundögon är svåra att motstå :)

2011-10-12 @ 21:38:57
URL: http://marvelicious.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha (; superhärliga inlägg!

2011-10-14 @ 20:28:40
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0