Det är inte okej!

Idag när jag var ute och bara skötte mitt eget, så bestämde sig Gud för att det skulle regna på mig. Alltså, varför då? Varför ska det behöva regna??? Jag har mycket att sköta ute, och det går ju inte när de regnar, då blir man ju blöt om tassarna.

Och för att toppa det hela så hade matte stängt dörren in, så jag satt där, helt ensam i regnet och mådde skit. Det är inte okej! Tack å lov så öppnade hon dörren till slut, så man kunde få gå in och lägga sig i sitt hörn och sura över vädret!

Och när man blir less på att sura så kan man alltid brottas med Råttan igen.


Kommentarer
Postat av: elin

läs gärna min blogg, handlar om min anorexia, får ibland väldigt taskiga kommentrarer, kolla bara den sensate..

2011-10-06 @ 16:29:20
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0