Att vara ute är sofistikerat...

Så sant så sant. Att vara ute, vare sig det är i skogen, i hundgården eller på skruven, är helt enkelt livet. Förstår ni inte de här i huset? Ni kommer ut hela tiden och frågar om jag ska komma in, nej! Jag ska vara ute, ligga i hundgården och steka. Det är livet på en pinne de, en otroligt fin pinne ska ni veta!

Antingen så kan man ligga och gnaga på älgklöven, eller så sitter man på balkongen och spanar samtidigt som man solar nosen. Jag älskar min hundgård, och jag förstår inte vad lillmatte har för problem som inte har knäppt kort på den! Det borde ha varit det första som gjorts när den väl var klar! Därför har jag ett uppdrag till dig imorgon! Du ska gå ut och knäppa en fantastisk bild på min älskade hundgård, sen ska den ramas in och sättas upp på väggen!

Och eftersom lillmatte har slarvat så får ni nöja er med en annan bild, men en bild på min underbara och sofistikerade hundgård ska upp imorgon! Och oroa er inte, jag kommer jaga lillmatte tills det sker! I värsta fall får jag bita henne i tårna, men jag hoppas ska slippa det...


Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej, fin blogg :D kolla gärna in min rosa blogg.

jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. kram!

2011-11-17 @ 11:22:08
URL: http://nattstad.se/hannastangberg
Postat av: Azzumm - Hanna&Alicia

Anmäl dig till Dagens blogg, på våran blogg♥



Ha det bäst!

2011-11-24 @ 19:43:11
URL: http://azzumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0